Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Infraestructures
El col·lectiu juvenil Batec fa una crida a no pagar a la Renfe a partir de l'11 de maig

Ho ha anunciat avui a l'estació de Rodalies d'Arc de Triomf i ho han aprofitat per entrar sense pagar 

04/05/2022 Drets i Llibertats

Sota el lema "Si Madrid no paga, no paguem,  un centenar de persones es colen a Rodalies per denunciar la falta d'inversions de l'Estat a la xarxa de Rodalies. Així han fet la primera demostració de la crida que ha fet el col·lectiu juvenil Batec pel proper 11 de maig a no pagar a la xarxa de rodalies de Renfe.

El col·lectiu es defineix com una xarxa organitzada de persones que s'han conegut compartint espais polítics, mobilitzacions, assemblees, i xerrades, o que s'han trobat en l'àmbit universitari i en caus i esplais, tots tenint en comú la defensa dels drets socials. En roda de premsa davant l'estació de l'Arc de Triomf, els dos portaveus de la plataforma, Maria Antònia Dols i Oriol Sales, han explicat que el col·lectiu ja aglutina més d'un miler de persones.

El col·lectiu denuncia que l'estat espanyol és a la cua d'Europa en despesa pública d'infraestructures de transport, un element que afecta doncs al fet que la Renfe a Catalunya sigui "un desastre". És per això que han demanat no quedar-se de braços plegats: "No compleixen perquè si no ho fan, no els passa absolutament res. Fem que no els surti gratis no complir amb Catalunya, que alguna vegada perdin ells".

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid