Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#UCE21
Tot a punt per la 53à edició de la UCE

L’eix vertebrador d’aquesta edició es resumeix amb el lema «Fer dels Països Catalans una nació normal», amb el cartell dissenyat pel músic nord-català Pascal Comelade. 

05/08/2021 Cultura

Del 16 al 22 d’agost d’enguany, tindrà lloc la 53a edició de la Universitat Catalana d’Estiu (UCE 2021), presidida pel catedràtic d’història contemporània (Universitat de Barcelona, UB) Jordi Casassas. Aquesta edició tindrà lloc a Prada i també s’oferirà una part en línia.  L’eix vertebrador d’aquesta edició es resumeix amb el lema «Fer dels Països Catalans una nació normal».

Com ja és habitual, aquesta edició presenta un programa extens de cursos de coneixement cultural i d’àrees diverses, seminaris, debats, jornades, tallers, conferències, taules rodones, espectacles i cinema. El cartell d’enguany està dissenyat pel músic nord-català Pascal Comelade.

En aquest marc, l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha obert la convocatòria d’Ajuts per al finançament de l’estada a la Universitat Catalana d’Estiu (ESTIU) que ofereix beques a estudiants universitaris i preuniversitaris de graus i postgraus (entre 18 i 30 anys), que estiguin preinscrits en alguna de les 21 universitats integrades a la Xarxa Vives d’Universitats (XVU). Són beques que cobreixen el 75 % del cost de matriculació, estada i manutenció.

Per a informar-vos sobre el programa d’activitats i la matrícula a la UCE 2021, podeu consultar el lloc web de la UCE.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  6. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  7. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  8. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. L’ONU avala el pla d’autonomia del Marroc pel Sàhara Occidental i encén la resposta del Front Polisario
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid