Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Jornades
La CUP Deltebre inicia un cicle de xerrades sobre les bases polítiques de l'organització
04/03/2020 Política
La CUP Deltebre inicia un cicle de formacions per donar a conèixer quines són les bases polítiques de la seva organització. Aquestes formacions, gratuïtes i obertes a tothom, tractaran els eixos a partir dels quals la CUP estableix la seva línia política.

L’Espai Ebre Terra a Deltebre ha estat, aquest dissabte, l’inici del cicle que formacions que ha organitzat la CUP Deltebre per als propers mesos. Segons a detallat Àlex Aliau, membre de la CUP Deltebre, «pretenem donar a conèixer a la gent quins són els eixos principals de la CUP, és a dir, volem explicar què és la CUP i quines són les nostres bases ideològiques».

El tret de sortida d’aquest cicle ha estat el feminisme. El col·lectiu Cau de Llunes, Assemblea FeministaRevolucionària de Tarragona, i Laia Estrada, regidora de la CUP de Tarragona, han participat d’aquesta jornada per tal de detallar què és el feminisme, per una banda, i per l’altra, com la CUP articula la seva política entorn la lluita feminista i alliberament sexual i de gènere per tal de «superar l'actual model heteropatriarcal i de discriminació per motius de gènere o opció sexual, assolir la corresponsabilitat de les tasques reproductives i de cures i lluitar per la igualtat de drets i de salaris».

A partir d’aquí, el cicle de formacions continuarà amb els altres eixos que defineixen la CUP, com són: el socialisme i anticapitalisme, l’assemblearisme, l’alliberament nacional i social dels Països Catalans, la Unitat Popular, la defensa del territori i l’internacionalisme.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  3. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  6. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  9. La Plataforma 0-3 Catalunya convoca una nova vaga el 20 de maig per denunciar l’abandonament de les escoles bressol
  10. La ruptura intergeneracional com a eina de dominació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid