Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
català
Presentació del 2n Premi de literatura en català a Palma
04/02/2020 Llengua
L’Obra Cultural Balear anunciarà davant els mitjans de comunicació aquest dimecres, 5 de febrer, a les 11.00 hores, a Can Alcover – Espai de Cultura, la convocatòria de la segona edició del Premi Sambori OCB. La presentació es farà a càrrec de Josep De Luis, president de L’Obra Cultural Balear, i els representants de la Fundació Sambori Josep Francesc Chaqués, expresident, i Fina Piles.

El premi escolar té l’objectiu de promoure l’ús literari del català a les escoles i instituts de les Illes Balears. La convocatòria inclou tots els centres públics, concertats i privats.

Hi haurà premis per sis categories diferents, dividides entre els diversos cicles de primària, secundària i batxillerat.

La Fundació Sambori va sorgir amb l’objectiu d’incentivar la creativitat artística i imaginativa de totes i tots i obrir altres camins per a la normalització lingüística del català i el seu ús social i cultural, la Fundació Sambori celebra el concurs literari Premi Sambori des de 1998.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid