Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
BOLIVIA
El govern colpista bolivià reprimeix el seguici fúnebre de les víctimes de la massacre de Senkata

Els taüts de les víctimes van acabar abandonats a terra a conseqüència de la repressió policial.

22/11/2019 Internacional
Ahir el govern de facto de |a presidenta Añez va ordenar reprimir una massiva manifestació contra el cop  d'Estat en què marxaven també familiars dels assassinats a la massacre  de Senkata amb els taüts de les víctimes. Els taüts de les víctimes van acabar abandonats a terra a conseqüència de la repressió policial.
Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  3. Risc més esforç és igual a riquesa?
  4. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  5. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid