Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ni presos ni exiliats
Silenci...rebel·leu-vos! reprèn de nou l’acció reivindicativa a la porta del Palau de Justícia de Tarragona

El col·lectiu fa una crida a "totes les persones demòcrates que estiguin en contra del judici-farsa i reclamen l’alliberament dels presos estan convidats a participar en l’acció"

09/09/2019 Drets i Llibertats

El proper dijous, el col·lectiu Silenci...rebel·leu-vos! reprèn l’acció reivindicativa per les llibertats dels presos i exiliats que es du a terme diàriament a la porta del Palau de Justícia. Aquesta és la tercera temporada. El dia 31 de juliol, quan va acabar l’acció, s’havien complert un any i 36 dies d’acció.

SILENCi va començar la primavera de 2018, quan es va donar a conèixer la data del judici als presos polítics, i coincidint amb el primer aniversari de l’1 d’octubre es va dur a terme la 50 jornada de l’acció.

Cal recordar que mentre es va desenvolupar el judici a Madrid, el SILENCI també va comptar amb accions a Madrid, enfront del Tribunal Suprem. Allà van haver-hi dies de tensió, per l’assetjament policial, però també es va rebre el testimoni i solidaritat activa de diversos grups cívics i d’organitzacions polítiques i socials en favor de l’acció

Fa una crida a "totes les persones demòcrates que estiguin en contra del judici-farsa i reclamen l’alliberament dels presos estan convidats a participar en l’acció"

Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  3. La dignitat no entén de competències
  4. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  5. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid