Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni presos ni exiliats
Les 131 agulles de Montserrat s'il·luminaran des del capvespre del 30-S fins a l'1-0 al matí
18/09/2019 Política
La comissió organitzadora de Llum i Llibertat, davant de la impossibilitat de portar a terme l'acció els dies 10 i 11 de setembre com estava previst, i havent valorat diferents dates, ha decidit portar a terme l'acció des del capvespre del 30 de setembre fins a l'1 d'octubre al matí.
 
La tria de la data respon a diversos aspectes, entre d'altres, la significació evident que té aquesta data. També s'ha tingut en compte la necessitat d'internacionalitzar l'esdeveniment per diversos motius: perquè és un acte singular i en un indret mundialment conegut, i perquè les imatges que se'n derivaran reforçaran, per contrast, les de la repressió que van donar la volta al món en les votacions de l'1 d'octubre.
Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  3. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Els Pastorets de l’Estany
  7. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  8. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  9. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
  10. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid