Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
La Intersindical-CSC i l’ANC escalfen motors per les eleccions sindicals de les properes setmanes a la Generalitat de Catalunya

S'ha destacat la importància del sindicalisme dintre dels moviments d’alliberament nacional com el del cas català.

05/03/2019 Laboral

Un acte a les Cotxeres de Sants, a Barcelona, aquest dilluns 4 de març ha donat el tret de sortida a les eleccions sindicals a la Generalitat de Catalunya, ensenyament públic i sanitat pública (entre d’altres) que tindran lloc aquestes properes setmanes.

Entre els ponents hi havia el periodista, Antonio Baños, la presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie, i el secretari general del sindicat gallec CIG, Paulo Carril, a més del portaveu de la Intersindical-CSC, Sergi Perelló. Tots ells han destacat la importància del sindicalisme dintre dels moviments d’alliberament nacional com el del cas català.

L’acte, sota el lema «Per la República de la gent treballadora. Ens calen sindicats nacionals i de classe», s’ha dut a terme pocs dies abans de les primers eleccions sindicals que es celebraran durant el mes de març a tres àmbits molt importants del sector públic, com són el personal tècnic i administratiu de la Generalitat de Catalunya (6 de març), l’Ensenyament públic (12 de març) i la Sanitat pública (26 i 27 de març). Aquests tres sectors agrupen vora 200.000 treballadors i treballadores i és el primer cop que el sindicat independentista es presentarà als tres àmbits de l'administració catalana.

Valora
Rànquings
  1. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid