Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
La Intersindical-CSC i l’ANC escalfen motors per les eleccions sindicals de les properes setmanes a la Generalitat de Catalunya

S'ha destacat la importància del sindicalisme dintre dels moviments d’alliberament nacional com el del cas català.

05/03/2019 Laboral

Un acte a les Cotxeres de Sants, a Barcelona, aquest dilluns 4 de març ha donat el tret de sortida a les eleccions sindicals a la Generalitat de Catalunya, ensenyament públic i sanitat pública (entre d’altres) que tindran lloc aquestes properes setmanes.

Entre els ponents hi havia el periodista, Antonio Baños, la presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie, i el secretari general del sindicat gallec CIG, Paulo Carril, a més del portaveu de la Intersindical-CSC, Sergi Perelló. Tots ells han destacat la importància del sindicalisme dintre dels moviments d’alliberament nacional com el del cas català.

L’acte, sota el lema «Per la República de la gent treballadora. Ens calen sindicats nacionals i de classe», s’ha dut a terme pocs dies abans de les primers eleccions sindicals que es celebraran durant el mes de març a tres àmbits molt importants del sector públic, com són el personal tècnic i administratiu de la Generalitat de Catalunya (6 de març), l’Ensenyament públic (12 de març) i la Sanitat pública (26 i 27 de març). Aquests tres sectors agrupen vora 200.000 treballadors i treballadores i és el primer cop que el sindicat independentista es presentarà als tres àmbits de l'administració catalana.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. De la Franja a Alacant
  3. Fa 7 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. Convoquen una concentració a Calonge contra la presència de l'exèrcit espanyol
  5. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  6. Decepcions polítiques, una constant en la història
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  10. Barcelona acull una conferència internacional sobre l'aviació i el turisme massiu amb vista sobre l'expansió de l'aeroport d'El Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid