Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
La Intersindical-CSC i l’ANC escalfen motors per les eleccions sindicals de les properes setmanes a la Generalitat de Catalunya

S'ha destacat la importància del sindicalisme dintre dels moviments d’alliberament nacional com el del cas català.

05/03/2019 Laboral

Un acte a les Cotxeres de Sants, a Barcelona, aquest dilluns 4 de març ha donat el tret de sortida a les eleccions sindicals a la Generalitat de Catalunya, ensenyament públic i sanitat pública (entre d’altres) que tindran lloc aquestes properes setmanes.

Entre els ponents hi havia el periodista, Antonio Baños, la presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie, i el secretari general del sindicat gallec CIG, Paulo Carril, a més del portaveu de la Intersindical-CSC, Sergi Perelló. Tots ells han destacat la importància del sindicalisme dintre dels moviments d’alliberament nacional com el del cas català.

L’acte, sota el lema «Per la República de la gent treballadora. Ens calen sindicats nacionals i de classe», s’ha dut a terme pocs dies abans de les primers eleccions sindicals que es celebraran durant el mes de març a tres àmbits molt importants del sector públic, com són el personal tècnic i administratiu de la Generalitat de Catalunya (6 de març), l’Ensenyament públic (12 de març) i la Sanitat pública (26 i 27 de març). Aquests tres sectors agrupen vora 200.000 treballadors i treballadores i és el primer cop que el sindicat independentista es presentarà als tres àmbits de l'administració catalana.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid