Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cicle de conferències de la CUP al voltant de l’experiència de l’1 d’Octubre

• L’acte inaugural serà aquest dissabte a Girona i serà presentat per l’alcaldable de Guanyem Lluc Salellas

07/03/2019 Comunicació

La CUP ha programat un cicle de conferències titulat 'Escoltem-nos: aprenentatges d’aquells dies d’octubre', que tindrà lloc entre els mesos de març i maig en diferents localitats catalanes. Segons la diputada cupaire Natàlia Sànchez, l’objectiu de la iniciativa és “contribuir a impulsar un debat compartit sobre el que ha passat des de l’inici del procés d’autodeterminació, amb la idea d’anar teixint estratègies compartides de llarg abast entre diversos actors polítics i socials”.

L’acte inaugural se celebrarà aquest dissabte, 9 de març, a les 10.30h al centre cultural La Mercè de Girona i constarà de dues conferències, titulades “Sense desobediència no hi ha autodeterminació” i “L’organització popular, el motor de canvi”, moderades pels periodistes de Crític Laura Aznar i Toni Trobat. Els ponents seran Eulàlia Reguant, regidora de l’Ajuntament de Barcelona i ex-diputada; Jordi Muñoz, politòleg i professor de la UB; Albert Botran, historiador i ex-diputat; i la sociòloga Özgur Günes. La presentació de l’acte anirà a càrrec de l’alcaldable de Guanyem Girona Lluc Salellas.

La resta de conferències del cicle tindran lloc el 23 de març a Igualada, el 6 d’abril a Barcelona i a Palma simultàniament, i el 4 de maig a Sant Boi de Llobregat.

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  5. Contra l’espoli i els atacs a la llengua, Mallorca reivindica autodeterminació
  6. Els Pastorets de l’Estany
  7. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  8. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  9. La CUP, un any després del Garbí
  10. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid