Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1-O
Exposició a Perpinyà "URNES, 55 artistes per la llibertat" davant el boicot del "VISA pour l’image"

Aquesta exposició serà visible a la Casa de la Catalanitat (Plaça Josep-Sebastià Pons -Perpinyà) on serà inaugurada el 31 d’agost, i hi serà fins a final de setembre.

29/05/2018 Drets i Llibertats

L’anunci per part del VISA pour l’image d’amagar la tardor catalana no ha estat cap sorpresa pel Comitè de Solidaritat Catalana de Catalunya Nord.  El Comitè l’intuïa i és per aquesta raó que des del març ha proposat al Consell Departamental l’exposició: URNES, 55 artistes per la llibertat.

Aquesta exposició serà visible a la Casa de la Catalanitat (Plaça Josep-Sebastià Pons -Perpinyà) on serà inaugurada el 31 d’agost, i hi serà fins a final de setembre.

L’exposició és composta de 55 obres d'art realitzades per 55 artistes vinguts del sud, vinguts del nord i d'un fotoreportatge del Georges Bartoli. El fotoreportatge relaten els fets occoreguts a Barcelona entre el 20 de setembre i el 27 d'octubre del 2017.

La mostra  serà l'acte central del actes que el Comitè de Solidaritat però més actes l'acompanyaran: conferències, més fotoreportatges, actes al carrer...

Els actes tenen per objectiu sensibilitzar l'opinió pública sobre les repressions intolerables de l'estat espanyol, despertar consciències.

Una desena de fotoreportatges de qualitat professional seran visibles a Perpinyà i municipis del voltant.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  6. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  9. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
  10. Paiporta alça la veu pel 25 d’Abril: memòria, dignitat i reconstrucció en clau de país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid