Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1988- Atac químic a Halabja (Kurdistan)

Atac químic a Halabja (Kurdistan)

16/03/1988 Tal dia com avui
L'atac químic a Halabja va ser una sèrie d'incidents militars ocorreguts entre el 16 de març i el 19 de març de 1988, en el context de la Guerra Iran-Iraq, quan forces iraquianes van utilitzar armes químiques contra la localitat kurd-iraquiana d'Halabja causant gran mortaldat entre la població civil. S'estima que almenys 5000 persones van morir en l'atac.
Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  7. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  10. Les biblioteques de Barcelona tanquen l’estiu de vaga denunciant «repressió sindical» i exigint dimissions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid