Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#TotesSomFatima
Referents en la lluita contra el racisme participaran a Badalona en l'acte “Per la convivència en la diversitat”

Des de la fila zero han estat convidats a participar representants de totes les formacions presents al Parlament per parlar de la nova llei contra totes les formes d'odi i discriminació que es porta a debat al Parlament de Catalunya.

07/02/2017

L'acte, organitzat dins de la campanya #TotesSomFatima se celebrarà aquest divendres 10 de febrer a les 18 hores al Centre Cívic La Salut i en ell es parlarà de com combatre les polítiques i els discursos racistes i xenòfobs en societats diverses i complexes.

Intervindran: Jaume Asens, quart tinent d'alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona i responsable de l'Àrea de Drets de la Ciutadania, Participació i Transparència; Oriol Amorós, secretari general d'Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya; Enric Vendrell, director general d'Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya; i Alba Cuevas, portaveu de SOS Racisme.

Des de la fila zero han estat convidats a participar representants de totes les formacions presents al Parlament per parlar de la nova llei contra totes les formes d'odi i discriminació que es porta a debat al Parlament de Catalunya.

Han confirmat igualment la seva presència regidors i regidores de Guanyem Badalona en Comú, PSC, ERC i ICV-EUiA de l'Ajuntament de Badalona i l'organització espera la confirmació de tots els grups municipals representats al consistori en els dies vinents.

El format de l’acte és el següent:

‘Per la convivència en la diversitat’ #TotesSomFatima

18:00h Introducció

18:15h Intervencions inicials

  • Enric Vendrell, director general d’afers religiosos de la Generalitat de Catalunya
  • Alba Cuevas, portaveu de SOS Racisme
  • Jaume Asens, quart tinent d'alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, àrea de drets de la ciutadania, participació i transparència
  • Oriol Amorós, secretari general d’igualtat, migracions i ciutadania de la Generalitat de Catalunya.
Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  5. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. Risc més esforç és igual a riquesa?
  8. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  9. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  10. Poble Lliure homenatjarà Blanca Serra durant la Diada a Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid