Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
referèndum
La CUP-CC escalfa motors per la campanya del referèndum

Quim Arrufat: "Només la força del carrer ho farà possible: fer-lo i guanyar-lo”.

22/12/2016 Política

La CUP-CC ja està treballant en una campanya a favor del sí al referèndum d’autodeterminació per llençar el mes de febrer. La campanya busca una imatge senzilla i transversal que pugui arribar al màxim de població, amb una sublínia de colors que juga amb els colors de les lluites del moviments socials per defensar que la nova república ha de ser una oportunitat per construir una república millor, més lliure, més democràtica, més social, feminista, i ecologista.

Segons Quim Arrufat, portaveu del Secretariat nacional de la CUP: “Hem començat a treballar la campanya i volem llençar-la com més aviat millor per mobilitzar la població pel sí, però també per assegurar que la celebració del referèndum sigui indiscutible de totes, totes. Només la força del carrer ho farà possible: fer-lo i guanyar-lo”.

L’equip de campanya inclou experts de la CUP en molts àmbits, entre ells, especialistes que han treballat en les recents campanyes independentistes que a Catalunya han mobilitzat milions de persones. La formació de l’equip ha buscat la intel·ligència col·lectiva de l’organització, recollint l’experiència i el coneixement d’alguns dels nostres militants, simpatitzants i d’altres organitzacions properes. Més enllà de la campanya mediàtica, la CUP preveu un treball intens al carrer conjuntament amb moviments socials, organitzacions i agents polítics.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid