Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Infraestructures
L’ANC reivindica la manca d’inversió en infraestructures a Tarragona

Tarragona serà l’escenari ideal per denunciar un dels greuges que més ha perjudicat el nostre país en els darrers anys, la manca d’inversió en infraestructures

03/08/2016 Política

El proper ivendres 5 d’agost, a les 19h, es presentarà a Tarragona la performance “Un Estat que ens menysprea”, una acció teatral organitzada per l’ANC dins del marc de la Campanya d’Estiu del 2016, “Activa’t per la República Catalana”.

La capital del Tarragonès serà l’escenari ideal per denunciar un dels greuges que més ha perjudicat el nostre país en els darrers anys, la manca d’inversió en infraestructures.

Clouran l’acte Maria Rosa Codines, membre d’Òmnium Cultural, i Carles Xavier Gómez, membre del Secretariat Nacional de l’ANC. Un cop finalitzada la representació teatral, Toni Rosich, membre del Secretariat Nacional de l’ANC, i Oriol Codina, coordinador de la Comissió de Mobilització atendran als mitjans.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid