Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PROCÉS CONSTITUENT
L'ASM amb el Procés Constituent de desconnexió aprovat pel Parlament
28/07/2016 Política
Assemblea Sobiranista de Mallorca Assemblea Sobiranista de Mallorca

L’Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha acollit amb molt de goig l’aprovació per part del Parlament de Catalunya de les conclusions de la comissió d’estudi del procés constituent.

Segons un comunicat, l'entitat sobiranista ha donat  suport total i absolut als parlamentaris de Junts pel Sí i la CUP que han fet una passa més per obeir el mandat democràtic del poble català i avançar cap a un estat propi que vetlli pel benestar dels ciutadans. Així mateix l’Assemblea ha manifestat el seu desig que altres forces polítiques apostin definitivament pel dret a decidir.

En la nota de premsa, l'ASM rebutja les amenaces de tots aquells que utilitzen els tribunals i la violència per coartar la democràcia i obliden que la democràcia és precisament el govern en què el poble exerceix la sobirania. El poble català ha exercit la sobirania a les urnes i se n’ha derivat un mandat democràtic i clar.

Valora
Rànquings
  1. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  2. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  4. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  5. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  6. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  9. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  10. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid