Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PROCÉS CONSTITUENT
L'ASM amb el Procés Constituent de desconnexió aprovat pel Parlament
28/07/2016 Política
Assemblea Sobiranista de Mallorca Assemblea Sobiranista de Mallorca

L’Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha acollit amb molt de goig l’aprovació per part del Parlament de Catalunya de les conclusions de la comissió d’estudi del procés constituent.

Segons un comunicat, l'entitat sobiranista ha donat  suport total i absolut als parlamentaris de Junts pel Sí i la CUP que han fet una passa més per obeir el mandat democràtic del poble català i avançar cap a un estat propi que vetlli pel benestar dels ciutadans. Així mateix l’Assemblea ha manifestat el seu desig que altres forces polítiques apostin definitivament pel dret a decidir.

En la nota de premsa, l'ASM rebutja les amenaces de tots aquells que utilitzen els tribunals i la violència per coartar la democràcia i obliden que la democràcia és precisament el govern en què el poble exerceix la sobirania. El poble català ha exercit la sobirania a les urnes i se n’ha derivat un mandat democràtic i clar.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. La dignitat no entén de competències
  8. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  9. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid