Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
17deMaig
Concentració a Reus pel dia internacional contra l'homofòbia i la transfòbia
18/05/2016 Gènere

Una cinquantena de persones s'han concentrat aquest vespre a la plaça Mercadal de Reus per demanar la despatologització de les persones gais, lesbianes, trans o intersexuals.

La concentració és un dels actes del mes de maig de la campanya #despertemelfeminisme i ha comptat amb el jove transsexual Eliot, que ha llegit un manifest per reclamar la despatologització de la transsexualitat a Catalunya, a l’Estat espanyol i arreu.

L'acte ha estat convocat per H2O (col·lectiu LGTBI del Camp), L’Hora Violeta, Casal Despertaferro, CUP Reus, Endavant Reus, SEPC i Avellana Roja.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  4. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  7. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  10. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid