Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
Els funcionaris públics no podran ser acusats per rebel·lió o sedició, segons un informe de l’ANC

Aquesta és la principal conclusió de l’informe en el qual està treballant la Sectorial de secretaris, interventors i tresorers

04/02/2016 Política

L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) continua treballant per assolir una majoria social favorable a la independència des del convenciment que cap actuació basada en el respecte a la democràcia i a la sobirania dels ciutadans de Catalunya, manifestada amb el més absolut civisme i correcció, pugui suposar cap delicte de qualsevol tipologia. En aquest mateix sentit, l’ANC vol aprofitar per informar que, des de la sectorial de secretaris, interventors i tresorers de l’administració local es treballa precisament en un informe sobre les implicacions dels treballadors públics en els delictes de rebel·lió i sedició.

Els autors de l’informe, que es farà públic el dilluns 15 de febrer, avancen les conclusions principals que es resumeixen en què l’actuació dels treballadors i les treballadores de les administracions públiques catalanes en el procés de constitució de la República de Catalunya, que s’executin d’acord amb les ordres dels seus comandaments i del Govern i del Parlament de Catalunya, no suposarà la comissió d’un delicte.

L’informe també assenyala aspectes formals que caldrà tenir en compte i remarca que, en l’exercici legislatiu, el Parlament i el Govern de Catalunya hauran de donar instruccions de forma clara, diàfana i concisa.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  5. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. Blanca Serra: associacionisme, llengua i país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid