Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
CUP Ebre denuncia que la Diputació prioritzi Montserrat als Parcs del Delta i del Port

Demanarà una major dotació econòmica als Parcs Naturals del Delta i del Port, que garantisquen una correcta planificació de la seua conservació.

21/01/2016 Drets i Llibertats
La CUP EBREno entén que des de la Diputació de Tarragona es subvencione un paratge que queda fora del seu àmbit. Al Patronat estan representats els consells comarcals i els ajuntaments amb terme municipal dins de l'espai, així com altres administracions, però entenem que no és competència de la Diputació de Tarragona.

I més quan constata que des del 2011 al 2014, les retallades als Parcs Naturals han estat entre el 49% i el 60% del pressupost que tenien. Com a conseqüència d'aquestes retallades les brigades de manteniment estan pràcticament desmantellades, la majoria dels tècnics dels parcs acomiadats, punts d'informació tancats la major part de l'any i una reducció dràstica de l'educació ambiental.

Tot això ha fet que els equips de direcció i gestió dels Parcs naturals haiguen quedat reduïts a una situació més que precària i que fins i tot no es puguen dur a terme els objectius bàsics pels que van ser declarats estos espais.

Per aquest motiu des de CUP EBRE demana que de forma immediata els 70.000€ que es destinen al Patronat de la Muntanya de Montserrrat es repartisquen entre els quatre espais protegits de la demarcació. I critica aquesta manera de fer política que prioritza no sabem quins interessos abans que els del territori. I en aquesta línia, des de la CUP presentarem una moció el proper divendres 29 de gener a la Diputació de Tarrgona sol·licitant que els 70.000€ inicialment previstos per al Patronat de la Muntanya de Montserrat es destinen als quatre paratges de la demarcació els Parcs Naturals del Delta, del Port i de Montsant juntament amb el Paratge Natural d'Interès Nacional de Poblet.

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  8. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
  9. Habitatge o caos
  10. "Non placet Hispania"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid