Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En defensa del territori
La defensa del litoral al Ple de l’Ajuntament de Mataró
01/10/2015 Territori
Els grups municipals de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) i Ciutadans (C’s) han presentat al Ple de l’Ajuntament de Mataró, i en nom de la Plataforma Ciutadana Preservem el Litoral, una proposta de resolució per impulsar un nou model de gestió del litoral i la regeneració de les platges de la comarca del Maresme.

Aquesta proposta ha estat treballada per diverses entitats, col·lectius i partits de la comarca (CUP, C’s, ICV-EUiA, etc.) agrupades entorn de la Plataforma Ciutadana Preservem el Litoral per demanar una moratòria en el pla d’actuacions programat pel Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente al litoral del Maresme, tal com recull l’“Informe Técnico de Estrategia de Actuación en el Maresme”.

En aquest sentit, reclamem que abans de gastar més diners públics, cal fer un estudi previ d’impacte mediambiental, i que es tingui en compte a la ciutadania i a les institucions de la comarca.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid