Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
La CUP proposa l’adhesió de Mataró a l’AMI després de fer una consulta popular
27/08/2015 Política

El grup municipal de la CUP a l’Ajuntament de Mataró ha presentat una proposta de resolució, que serà debatuda i votada al Ple Municipal del 3 de setembre, on proposem que Mataró s’adhereixi a l’Assemblea de Municipis per la Independència despres de fer una consulta popular a la ciutadania.

El món local és, per la seva proximitat a la ciutadania, l’eina més potent de què disposem per a construir un país lliure i socialment just. Aquest anhel és compartit per gran part de la ciutadania catalana i Mataró no n’és una excepció. La consulta popular de 20J de 2010 i el procés participatiu del 9N de 2014, així com també els resultats electorals dels últims comicis, posen de manifest que a Mataró també comptem amb una majoria social sobiranista. Una majoria social que s’expressa des de la pluralitat, tant a les urnes com al carrer.

En l’actual conjuntura política i social l’adhesió de l’Ajuntament de Mataró a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) és un pas necessari per situar el nostre municipi al capdavant del procés de ruptura amb la Constitució Espanyola i a favor de la restitució de la sobirania, que són els requisits indispensables que faran possible l’obertura d’un procés constituent perquè el poble català pugui decidir-ho tot.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  3. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  4. La màfia castellana
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. L'extrema dreta manté Perpinyà, però el mapa municipal de la Catalunya Nord queda fragmentat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid