Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
300 anys de resistencia
L'ASM demana als ajuntaments que s'oposin als actes de l'exèrcit espanyol per a celebrar la conquesta

Fet que va suposar l'annexió de l'Illa al Regne de Castella per "justo derecho de conquista"

04/08/2015 Política

L'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha tramés una carta als batles i batlesses de tots els municipis de Mallorca per demanar-lis que no participin "ni activament ni passivament" i rebutgin els actes que l'exèrcit espanyol té programats per a celebrar els fets històrics que, fa ara just tres-cents anys, suposaren l'abolició del Regne de Mallorca i la consegüent annexió al Regne de Castella per "justo derecho de conquista".

A més a més, els conviden "a que uniu la vostra veu i autoritat a la de totes aquelles persones que consideram aquestes celebracions una ofensa a la dignitat del poble de Mallorca". 

En la carta, adjunten un comunicat, on l'ASM  de forma argumentada i documentada, exposa el seu sentiment de total oposició i repulsa a les esmentades celebracions.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  8. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  9. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid