Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
300 anys de resistència
"Ona Mediterrània" commemora el Tricentenari en 15 programes

De 55 minuts de durada, n'hi haurà de dedicats a la commemoració del Tricentenari al Principat de Catalunya i del País Valencià. La part final de la sèrie estarà dedicada al futur de Mallorca i els Països Catalans i al Dret a Decidir.

07/07/2015 Història
"El Tricentenari", aquest és el nom de la sèrie de quinze programes que dedicarà Ona Mediterrània a l'efemèride que es commemora enguany i de manera especial aquest mes de juliol.

La sèrie va començar ahir amb una entrevista a Miquel Calçada realitzada el 23 de setembre de 2014, sobre tasca dels mallorquins en la defensa de Barcelona i el documental "La Resistència"  l i es perllongarà durant les tres setmanes següents. Els programes s'emetran en directe cada dia de dilluns a divendres de 12 a 13 h i seran redifosos en altres horaris. En aquesta sèrie es volen encabir totes les iniciatives que han sorgit durant la commemoració del Tricentenari 1715-2015.

Llibres, audiovisuals i discs publicats, conferències i actes commemoratius en general, tendran ressò en el programa que comptarà cada dia amb una persona convidada que parlarà d'un aspecte diferent de la Guerra de Successió i de les conseqüències que va tenir per a Mallorca.

La història serà un dels ingredients importants, però la contextualització a nivell social, econòmic, cultural… també hi tindrà un paper essencial. Dels quinze programes de 55 minuts de durada, n'hi haurà de dedicats a la commemoració del Tricentenari al Principat de Catalunya i del País Valencià. La part final de la sèrie estarà dedicada al futur de Mallorca i els Països Catalans i al Dret a Decidir.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid