Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ESPANYOLISME
D'ultra expresidiari a activista de Societat Civil Catalana

Alfredo Juez Solà, conegut a la xarxa com a @Fredy_ajs pels seus muntatges i manipulacions  fou un ultra membre de les Brigadas Blanquiazules

23/06/2015 Política
Alfredo Juez Solà, conegut a la xarxa com a @Fredy_ajs pels seus muntatges i manipulacions a través de les xarxes socials, té un passat ben peculiar. Juez Solà, més conegut com "el Fredy", fou un ultra membre de les Brigadas Blanquiazules, els aficionats d'ideologia nazifeixista del RCD Espanyol. Així ho recull l'hemeroteca de diversos diaris que narren uns fets pels quals Alfredo Juez Solá va ser ingressat a la presó.

Els fets es remunten al 25 d'octubre de 1991 quan Alfredo Juez Solà, alies "el Fredy" i un company seu, Pedro Moreno Linares, "Pedrito", tots dos coneguts membres de les Brigadas Blanquiazules, van anar a un bar del passeig Valldaura de Barcelona i van iniciar una baralla amb dos aficionats del F.C. Barcelona (un dels quals era militant de Catalunya Lliure). A resultes de la baralla, "Pedrito" va ser ferit de gravetat amb cinc punyalades. Posteriorment tres dels implicats en la baralla, entre els quals Alfredo Juez Solà, van ingressar a presó per ordre del jutge de guàrdia, segons recull l'hemeroteca del diari El País. El judici però, no es va celebrar fins el 1994 tal i com detalla La Vanguardia de l'onze de febrer de 1994.

Aquest fet, que fins ara no havia transcendit, quadra perfectament amb una fotografia apareguda a la xarxa on es pot veure Alfredo Juez Solà (@Fredy_ajs) al costat de l'antic dirigent de Brigadas Blanquiazules conegut com a "Fredi el Gordo" (un treballador de Correus veí de Montbau que als anys '80 i '90 va protagonitzar múltiples agressions) i el mateix "Pedrito". La fotografia en qüestió no és pas d'època sinó que ben actual, coincidint amb la seva època més activa al si de l'espanyolisme organitzat de Societat Civil Catalana, ja sigui manifestant-se o difonent tota mena d'activitats de l'organització espanyolista. Fins i tot la seva foto de perfil de twitter apareix fent el gest que va promocionar SCC de cara a la manifestació del passat 12-O a Barcelona. També és coneguda la seva preferència per Ciutadans com a partit que defensa el seu tarannà ultraespanyolista, tant és així que fins i tot ha arribat a fotografiar-se amb Albert Rivera.

Valora
Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  3. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  4. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  10. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid