Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
Arrufat a Lloret de Mar: "Aquestes eleccions també seran constituents i hem de capgirar la història"
22/05/2015 Política
Títol de la imatge Títol de la imatge
Així de clar es va mostrar ahir Quim Arrufat durant la seva intervenció a l'acte central de campanya de la CUP Lloretde Mar, aclarint que si volen guanyar el 27S hem de disposar d’ajuntaments forts i compromesos amb l’alliberament nacional i social que ha de suposar la consecució d’un nou estat independent.

També ens indicà la fortalesa de l’estat que ens reprimeix constantment i que cada cop més, i amb més temps per les dilacions en el procés, intenta minar i destruir qualsevol pretensió de llibertat del poble català. L’evolució de la crisi, després de vuit anys d’immenses retallades sobre els drets dels ciutadans, sobre el seu benestar, sobre el seu poder adquisitiu, ens porten a un estat constant de por que ens cohibeix de qualsevol intent de protesta. Aquesta situació que ens ha fet veure l’autèntica realitat de la ‘democràcia’ espanyola, esdevindrà es una reforma constitucional que torni a deixar tot ‘atado y bien atado’ durant de temps.

Ni volem ni ens podem permetre més aquesta situació, per això garantint que el 24M capgirem de nou la història farem que els resultats del 27S esdevinguin la pedra angular de la creació d’un nou estat més just, més solidari i on sigui realment el poble l’autèntic protagonista de la presa de decisions.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid