Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Joan Fuster contra el lerrouxisme
22/03/2015 Humor amb llibertat
Joan Fuster contra el lerrouxisme Joan Fuster contra el lerrouxisme

"Seria molt agradable que uns i altres deixéssim d'esgrimir la "nació" com una arma —sentiment o ressentiment—, i denunciéssim el joc o contrajoc de "classe" que s'hi amaga. Si un dia els Carrillos, els Felipes i els troskos i els àcrates supervivents, arriben a desprendre's del nacionalisme que han mamat de la "classe dominant", el futur començaria a ser fluid."

Joan Fuster: "Contra el nacionalisme"

Valora
Rànquings
  1. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  2. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid