Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
IMPUNITAT POLICIAL
Condemnen l'actuació dels agents de la policia nacional espanyola a Calella

S'han lliurat tres estelades i un orinal al propietari del pub on es van produir els incidents

15/03/2015 Drets i Llibertats

Una quarantena persones es van concentrar ahir a la tarda davant el el pub Golden Gloves de Calella, per condemnar i rebutjar a l'agent de la policia nacional espanyola que dimecres passat es va pixar sobre una estelada animat per 3 companys més del cos policial. 

Els convocants de la mobilització, l'assemblea local de l'ANC, la CUP Calella i la plataforma Calella Decideix Independència van idear una protesta amb un gran sentit de l'humor però no exempta de crítica.

Van lliurar al propietari del pub Golden Gloves, a qui van agafar l'estelada, tres estelades més per restituir-la i un orinal perquè “qui necessiti pixar no hagi de sortir al carrer”. Els organitzadors van tornar a condemnar uns fets que consideren “vergonyosos i condemnables”, van reclamar responsabilitats i van criticar que ni Mossos ni policia local interposessin cap denúncia “malgrat que orinar al carrer va contra l'ordenança de civisme”.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  9. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  10. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid