Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
Assemblea Oberta a Valls

La CUP convida a participar en el debat i construcció d'una candidatura “Per la ruptura”

20/01/2015 Política

El dissabte 10 de gener es va presentar a Barcelona l'espai polític “Per la ruptura”, impulsat per la CUP i diverses organitzacions de l'esquerra anticapitalista i independentista, amb l'objectiu de construir una candidatura conjunta a les properes eleccions al Parlament de Catalunya del 27 de setembre.

Després de la presentació i de l'elaboració de la proposta inicial, aquest espai polític ha convocat Assemblees Obertes a tot el país per tal de decidir els primers passos de la candidatura. A Valls se celebrarà dissabte 24 de gener a les 18.30 a la Biblioteca Popular (Passeig dels Caputxins); la CUP anima tothom qui hi estigui interessat a participar-hi i a sumar-se a la iniciativa.

L'Assemblea debatrà el full de ruta, el programa polític, el nom de la candidatura i el procés d'elecció dels candidats. També s'explicarà com ha anat tot aquest procés i es respondran preguntes i dubtes dels assistents. Els documents dels debats i la metodologia del procés participatiu es poden trobar al web https://perlaruptura.wordpress.com

Les organitzacions que participen en aquest procés són: les CUP, Corrent Roig, Els Verds – Alternativa Verda, Col·lectiu Drassanes, Lluita Internacionalista, Moviment de Defensa de la Terra (MDT), Poble Lliure, En Lluita, Endavant, Arran i COP – Compromís per Ripollet, a més dels següents, que ho fan en qualitat d’observadors: Procés Constituent, Gent de la Terra, Alternativa d’Esquerres per Badia, L’Aurora (Organització marxista), Comunistes de Catalunya i Gent de Gramenet. S'hi poden sumar les organitzacions i entitats locals que comparteixin els principis recollits en el manifest “Per la ruptura amb el règim del 78, el capitalisme i el patriarcat.

Independència cap a la República Catalana” així com persones a títol individual a través de les Assemblees Obertes.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  6. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid