Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Música
El Born acollirà un cicle de música d'autor dels Països Catalans
17/12/2014 Cultura

El Born Centre Cultural promourà "Born de Cançons 2015", un cicle musical amb la direcció artística del grup Enderrock i el Taller de Músics que oferirà concerts d'autorsdels Països Catalans entre el 15 de gener i el 19 de juny.

Cada mes es programaran dos concerts de pagament i un de gratuït -aquest últim amb format de cafè musical- amb la intenció de donar a conèixer o consolidar artistes referents en l'escena musical del país.Amb la finalitat de vincular les cultures musical i vitivinícola catalanes, el cicle inclourà una proposta de tast gastronòmica i enològica pensada i preparada per l'Institut Català de la Vinya i el Vi (Incavi) i Emovins, que acompanyarà cada actuació musical.

El cicle s'obrirà al gener amb els concerts de Lax'n'Busto, Roger Martínez i el 'Recital Terra i Cultura' proposat per Lluís Llach, seguits de Projecte Mut, El Pont d'Arcalís i Eva Fernández durant el mes de febrer. Març serà el torn de Joan Colomo, Roger Mas i Joan Solana, l'abril de Pere Martínez, Tomeu Penya i Sanjosex, i al maig es podrà veure Joana Serrat, Clara Sallago i David Carabén. Aspencat, Joan Dausà i Yeray Herná tancaran el cicle 'Born de cançons' amb els seus concerts durant el mes de juny.

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  7. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  8. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  9. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  10. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid