Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La regidora de Lleida Montserrat Parra va signar contra el consorci que ara aprova

La regidora de Cultura Montserrat Parra i la resta de regidors de PSC, CiU i PP van votar divendres una moció a favor del consorci que responia a l'obsessió i pressions d'Àngel Ros.

04/11/2014 Salut
Almenys una dels 27 regidors que divendres van votar a favor de la moció pro-consorci sanitari va sumar la seva signatura als 38.574 signants que es van posicionar, tal com descriu el full, "rotundament en contra de la creació del nou ens i apostem per matenir una sanitat 100% pública", demanant al Govern de la Generalitat "- Que paralitzi el desmantellament de l’Institut Català de la Salut" perquè el consorci "encamina la mercantilització del sistema sanitari català i la seva lògica és l'economicisme i no pas el bé comú".

 

Fent cas omís a la petició de la Marea Blanca de tenir en compte els 15 arguments que els van proposar, els regidors passen a ser còmplices de la privatització de la sanitat i del canvi de model sanitari que CiU està impulsant arreu del país amb reformes com el consorci de Lleida. La senyora Parra i la resta de regidors dónen així l'esquena als 38.575 lleidatans, que denuncien que el consorci ens durà a un sistema sanitari més opac, menys democràtic i encara més permissible amb l'entrada de capital i serveis privats, alhora que no assegura millores en la qualitat assistencial que rebran la majoria d'usuaris.

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  5. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  6. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  7. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
  8. Nous terratrèmols a la costa del Sénia en ple segellat de la Plataforma Castor
  9. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  10. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid