Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLENGUA
10es Jornades per la Llengua de Sant Andreu

El divendres 3 d’octubre i el dissabte 4 d’octubre es celebraran les 10es Jornades per la Llengua de Sant Andreu del Palomar

22/09/2014 Llengua

Les Jornades han patit molts canvis des del seu naixement el 2002, tant en la seva durada com en els col·lectius que les han organitzades. Sovint hi ha hagut canvis en la seva ubicació i en l’època de l’any en què se celebraven. Es poden consultar les edicions anteriors al blog de les Jornades per la Llengua. Enguany, per tercer cop les organitza el Casal Independentista de Sant Andreu El Noi Baliarda, i per primer cop, es faran en el nou local.

Programació de divendres 3 d’octubre:

18h- Inauguració d’una exposició de poemes en homenatge al poeta Desideri Lombarte.

18:30h- Xerrada amb Joan-Ramon Solé i Marçal Girbau sobre sociolingüística a l’Estat espanyol, Catalunya i Occitània.

20h- Espectacle teatral amb “Els monòlegs de la Vagina”.

20:45h- Presentació de Ràdio Terra a càrrec d’en Roger Castillo.

Programació de dissabte 4 d’octubre:

18h- Taula rodona sobre les agressions a la llengua amb Ignasi Bea, autor de “En cristiano!”, Mercè Amich, portaveu nacional del SEPC i Irene Jaume, del comitè de suport a l’Assemblea de docents.

20h- Presentació musicada del llibre “I visqueren felices”, a càrrec d’algunes de les seves autores i del grup “Akelarre”.

Hi haurà pica-pica i altres menges per sopar.

Totes les activitats es faran al Casal El Noi Baliarda

Valora
Rànquings
  1. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  4. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  5. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  6. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  7. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  8. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  9. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  10. Mirar el món sense oblidar casa nostra
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid