Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Patrimoni natural
La IV Marxa jove pel Territori recorrerà l'entorn de Canyamel a Mallorca
07/07/2014 Territori

Sota el lema, "per defensar lo nostro i no lo seu”, tindrà lloc el proper diumenge  la IV Marxa Jove pel Territori. Els organitzadors de la caminada reivindicativa han decidit reivindicar enguany la necessitat de lluitar per la preservació d'un dels paisatges més emblemàtics del Llevant mallorquí, Canyamel, on s'està construint un hotel de cinc hectàrees.

Des de començament del 2014, les màquines excavadores han dinamitat la base i el vessant d'una de les muntanyes del Cap Vermell. Els organitzadors de la marxa ho consideren, "una autèntica barbàrie per a una illa que du més de cinquanta anys consumint de forma accelerada els seus recursos territorials i que força a la seva població més jove a emigrar o a acceptar feines amb condicions laborals precàries".

Gabriel Mateu, un dels organitzadors, ha explicat durant la roda de premsa d'aquest dilluns celebrada a la plaça Major de Palma que “l'hotel s'està construint perquè es va declarar bé d'interès autonòmic”. I ha destacat que “un camp d'ametlers i garrofers és lo nostro i el que defensam, no lo seu que són els camps de golf”.

A partir de les 18 hores es recorreran 8 quilòmetres per l'entorn de Canyamel a Capdepera on es posarà el punt final amb un sopar ecològic a un preu popular.

Per poder facilitar el desplaçament fins a Canyamel s'ha convocat a tots aquells qui tinguin places lliures al cotxe a les 16 hores a l'aparcament del Conservatori de Palma.

Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Reivindiquen a Barcelona el llegat de l'1-O en el camí cap a la independència
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. El moviment per l’habitatge torna a omplir Barcelona i posa la vaga general en l'agenda
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid