Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Xarxes socials
Un diputat del PP de les Illes afirma que la "Filologia" no és una ciència

Compara amb l'Alemanya nazi, el boicot de l'Oposició a la llista de 700 empreses de la Targeta Blava

26/04/2014 Política

Antoni Camps, diputat del PP, ha publicat aquest dissabte diverses piulades al Twitter fent referència als temes més controvertits de la setmana. El diputat ha assegurat que la filologia "no és cap ciència" i que demanarà la llista de les empreses que oferiran descomptes als militants populars per comprar en elles, segons informa dBalears.

Camps, en relació al context de la polèmica sobre l'article salat a IB3, ha piulat el següent tweet: “@FurgaLaNafra- Ni Pompeu Fabra ni Alcover eren filòlegs. La filologia no és cap ciència és un pur convencionalisme que pot variar amb el temps”.

El diputat, a més, ha tractat sobre la polèmica Targeta Blava que permetrà als militants del PP rebre descomptes en els comerços i que ha generat el rebuig de l'oposició. El diputat popular ha piulat el següent tweet: "@antonimanchado- Voy a pedir la lista de las 700 empresas para comprar en ellas y más si la izquierda las boicotea como en la Alemania nazi".

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  2. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid