Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REPRESSIÓ
Manos Limpias demana il·legalitzar l'ANC

El sindicat ultradretà Manos Limpias ha demanat al fiscal general de l'Estat que il·legalitzi l'Assemblea Nacional Catalana (ANC). La denúncia es presenta contra la màxim representant de l'Assemblea, Carme Forcadell.

25/03/2014 Drets i Llibertats
Manos Limpias ha presentat una denúncia contra la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, pels presumptes delictes d'associació il·lícita, proposició a la sedició i malversació de fons públics. La setmana passada, Carme Forcadell va expressar la seva preocupació a  que l’ANC pugui ser il·legalitzada i va dir que està en el “punt de mira” d'una “campanya de tergiversació” de les accions que plantegen per a la independència de Catalunya, que són “absolutament democràtiques i pacífiques”.

Actualment l’Assemblea  compta amb més de 25.000 membres de ple dret i possiblement aquesta denúncia de Manos Limpias en farà augmentar el socis ja que l’entitat independentista va rebre un  allau de noves inscripcions la setmana passada en resposta a una campanya de criminalització portada a terme per alguns mitjans de comunicació espanyols. Des del divendres 14 de març fins el dijous passat 3.687 persones es van fer sòcies de l’ANC, mentre que 2.785 es van fer col·laboradores o simpatitzants.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  6. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  7. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  8. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  9. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
  10. Centenars de bombers es manifesten a Barcelona per exigir protecció davant els tòxics i millores laborals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid