Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Congrés
L'STEI organitza les Jornades Ramon Llull a la UIB
07/02/2014 Cultura
STEI STEI
L'STEI organitza, en el marc del Congrés interncional que se celebrarà en motiu del VII centenari de a mort de Ramon Llull, unes Jornades formatives sobre Ramon Llull, aquest català universal nascut a Mallorca poc temps després de la conquista catalana del 1229.

Les jornades van dirigides als docents, de pública, de privada concertada i cooperatives d'ensenyament, mestres i professors de tots els nivells educatius i de les diferents especialitats didàctiques, ja que aquest és un personatge calidoscòpic que abasta tots els camps del saber.

Els ponents que participen a les jornades ens volen transmetre una visió actualitzada i renovada de la figura de Llull. Són temps de lluita i temps per formar-nos i per seguir aprenent nous continguts i noves formes d'acostar autors universals als nostres alumnes per les seves qualitats literàries, científiques, artístiques i per ser un referent i un lluitador.

Les Jornades són obertes als universitaris i a les persones interessades en el tema. S'han sol·licitat crèdits de formació permanent per al professorat i crèdits de lliure configuración per als universitaris. Es farà una certificació d'assistència per als altres.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid