Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Audiència Nacional
Condemnen a un any de presó una jove per demanar la tornada dels GRAPO

La noia, que no haurà d'ingressar a presó, ha estat jutjada a l'Audiència Nacional per un seguit de missatges publicats a Twitter

04/02/2014 Internacional

Un jove de 21 anys de Jaén ha estat condemnada a un any de presó i set d'inhabilitació per haver demanat la tornada dels GRAPO per Twitter. En concret per piulades com aquesta del 18 de juliol del 2012: "El PP em va ensenyar que encara fan molta falta els GRAPO". En aquest temps ha doblat el nombre de seguidors que té al seu compte de Twitter.

La noia, condemnada per l'Audiència Nacional per enaltiment del terrorisme, no haurà d'ingressar a presó amb la condició que no torni a delinquir. El fiscal, que demanava dos anys de presó i la inhabilitació absoluta per vuit anys, va acusar la jove de publicar "missatges de contingut ideològic d'elevat caràcter radical i violent".

L'Audiència Nacional ha considerat delicte un seguit de missatges a favor dels GRAPO, fins i tot un tweet en què la noia se solidaritzava amb 44 presos de l'organització o uns altres en què es referia a ETA.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  9. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  10. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid