Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feixisme
Pintades amb amenaces de mort al Casal Popular Voltor Negre de Palma
11/10/2013 Política

L'assemblea d'Arran a Palma ha denunciat aquest matí la pintada que ha aparegut al Casal Popular Voltor Negre "amb el text 'estais muertos' i una creu cèltica, un símbol neonazi i racista", apunta l'organització juvenil independentista a un comunicat.

Davant allò que consideren una nova agressió, manifesten que el fet "mostra fins a quin punt és lamentable el victimisme que el Partit Popular ha fet aquests dies, acusant als moviments populars de violents", en el context de la vaga indefinida per l'educació.

"Les vertaderes agressions, una vegada més, cauen sobre les persones i entitats compromeses amb el nostre poble, ben igual que amb la pancarta cremada a Vilafranca o els professors que reberen pintades a Alcúdia", afirmen.

Els joves especulen amb el fet que els autors d'aquest acte puguin ser "neonazis" que hagin pogut arribar a l'Illa provinents de la península "amb motiu del partit de la selecció espanyola de futbol", aquest vespre a Son Moix. "Una bona mostra de com el feixisme i l'espanyolisme sempre caminen de la mà i de la impunitat dels neonazis", afegeixen.

"Aquesta revifalla feixista, acompanyada per la campanya pro TIL del PP i grupuscles anticatalanistes, només es pot aturar amb la mobilització i una actitud ferma de tolerància zero contra els enemics de la llibertat. No tenim por, no passaran!", conclou el seu comunicat.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. "Temps de mobilització"
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid