Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Unes 150 persones es concentren a Alacant en solidaritat amb el Casal Tio Cuc

Des del Casal s'ha reafirmat la seua intenció de continuar treballant per la terra, la democràcia i el progrés social malgrat els intents d'aquells que volen intimidar-los.

09/02/2013 Drets i Llibertats
Sota el lema "Sí a la llengua, sí a la cultura, sí al País! No a les agressions feixistes!", unes 150 persones s'han concentrat aquest matí a la Plaça de la Muntanyeta d'Alacant per solidaritzar-se amb el Casal Popular Tio Cuc  i denunciar la total impunitat amb què actuen els grupuscles feixistes a la ciutat.

Des de l'associació que gestiona el "Tio Cuc" han agraït les mostres de solidaritat mostrades cap al Casal, tant a nivell individual com col·lectiu, i han insistit en que aquests atacs feixistes, més que intimidar-los, els donen més forces per continuar endavant amb la lluita per la Terra, la democràcia i el progrés social.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  10. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid