Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antibel·licisme
Pacifisme contra la política de guerra del Banc Santander i BBVA
07/02/2013 Res-pública
Pacifisme contra les Juntes Generals d'Accionistes de Banc Santander i BBVA Pacifisme contra les Juntes Generals d'Accionistes de Banc Santander i BBVA

El Col·lectiui Banco Santander Sin Armas i BBVA Sin Armas torna a recordar que realitza des de fa uns anys de denúncia contra els Banc Santander sense armes i BBVA sense armes, en el marc de la campanya Banca Armada. Enguany tornarà mobilitzar persones perquè participin a les Juntes Generals d'Accionistes de Banc Santander i BBVA, que es celebraran el mes de març de 2013.

Aquests col·lectius estan vinculats al Centre Delàs que denuncia els negocis de la guerra. Recordem que amb la campanya  “Banc Santander sense armes” impulsada per les ONG Justícia i Pau, Setem i l'Observatori del Deute en la Globalització, el 2010 es va generar una forta reacció per part de l’entitat presidida per Emilio Botín. Després de la denuncia dels negocis bruts d'aquesta entitat bancària de Botín el web d'aquesta campanya va patir un seguit d’atacs de hackers.  Se sospita aleshores que l'atac estava relacionat amb una campanya que denuncia el fet que diverses entitats financeres (Bancaja, Banco Santander, Bankinter, BBVA, Caja Madrid i La Caixa) ofereixen un producte financer nord-americà que promou la fabricació d'armes i la guerra. L'entitat financera hauria utilitzat tàctiques de guerra bruta contra els pacifistes.

L'objectiu d'aquest col·lectiu és denunciar davant els mitjans de comunicació i tots els i les accionistes allà presents, les inversions de Banc Santander i BBVA a la indústria armamentística. Per això demanen la cessió de les accions de les persones que es vulguin a afegir a aquesta campanya de denúncia dels negocis armentístics d'aquests grups bancaris.

Els interessats/des a col·laborar en aquesta acció poden fer arribar la seva targeta de participació signada o adreçar-se a info@centredelas.org per contactar-hi i per gestionar la cessió de les accions-protesta.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. "Temps de mobilització"
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid