Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mitjans públics
Ampli seguiment de la vaga indefinida als informatius d'IB3

Ahir, en el segon dia de vaga indefinida als inforatius d'IB3, el seguiment va ser del 92% de la plantilla

22/12/2012 Comunicació
Concentració al Consulat de Mar Concentració al Consulat de Mar

En el segon dia de vaga indefinida, una cinquantena de treballadors d’IB3 es van concentrar ahir a les portes del Consolat de Mar per protestar contra els tres Expedients de Regulació d’Ocupació (ERO) que poden suposar l’acomiadament de 63 persones de les diferents concessionàries que donen servei als informatius de la ràdio i televisió públiques.

Una vegada més els treballadors van reclamar la retirada dels diferents ERO i els crits de protesta es van poder sentir des de dins del Consolat de Mar on el portaveu del govern insular, Rafel Bosch, va informar dels darrers acords. Els representants dels mitjans de comunicació convidats a la recepció de Nadal del president José Ramon Bauzá també van sentir  les protestes dels treballadors, que una vegada més van exigir que IB3 s’assegui a negociar i no faci orelles sordes. Es van poder veure pancartes com “si nosaltres perdem companys, tu perds informació”, “no som culpables de la mala gestió” o “IB3: directius forrats, periodistes acomiadats”.

A Menorca, Eivissa i Formentera, també hi van haver concentracions de protesta per l’Expedient de Regulació d’Ocupació que afecta l’estabilat de la plantilla i suposa la reducció a la mínima expressió de la informació de les illes més petites.

La jornada de protesta d’ahir s’emmarca en el segon dia de vaga indefinida que ha estat secundada per el 92% de la plantilla. El seguiment majoritari demostra que els treballadors es mostren totalment contraris a aquest expedient de regulació d’ocupació.

Demà el comitè d’empresa té una reunió clau per aconseguir la retirada de l’ERO

Valora
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  4. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  5. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Filmin blanqueja la repressió i pren partit contra la llibertat
  8. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  9. Educar sense comprendre el món
  10. Mig centenar de persones es planten a les oficines de Vandor per exigir la renovació dels contractes i denunciar lloguers il·legals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid