Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
Els candidats de la CUP per Lleida fan públic el seu patrimoni

Segons Jarne, la transparència pren sentit quan "en aquest país s’hi estan duent a terme pràctiques polítiques inacceptables, consistents bàsicament en parar la mà"

07/11/2012 Política

Els principals candidats de la CUP per la demarcació de Lleida han publicat les seves declaracions de béns patrimonials com a mostra del "compromís de l'organització amb la transparència en la gestió pública". 

Antonieta Jarne, Pau Lozano, Josep Cabré i Josep Antoni Vilalta han penjat els documents amb el seu patrimoni personal tot i que no hi estan obligats fins que no esdevinguin diputats. Segons Jarne, la transparència pren sentit quan "en aquest país s’hi estan duent a terme pràctiques polítiques inacceptables, consistents bàsicament en parar la mà, com s’ha demostrat en els casos de corrupció detectats en la sanitat catalana o el Palau de la Música”.

Per la candidata, qualsevol mesura adreçada a fomentar la transparència de l'activitat pública és "un exercici de renovació democràtica imprescindible" per tal que la ciutadania recuperi la confiança en les estructures polítiques del país i en aquells que aspiren a ser electes, sobretot, ha dit, "en un moment de descrèdit i desconfiança totalment justificada per part de la ciutadania”.

Jarne ha destacat que la CUP és pionera a Ponent en la publicació del patrimoni després de fer-ho a les municipals del 2007 a la ciutat de Lleida. La candidata s’ha mostrat esperançada que la resta de partits que concorren a aquestes eleccions facin el mateix.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  5. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. Risc més esforç és igual a riquesa?
  8. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  9. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  10. Poble Lliure homenatjarà Blanca Serra durant la Diada a Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid