Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
Els candidats de la CUP per Lleida fan públic el seu patrimoni

Segons Jarne, la transparència pren sentit quan "en aquest país s’hi estan duent a terme pràctiques polítiques inacceptables, consistents bàsicament en parar la mà"

07/11/2012 Política

Els principals candidats de la CUP per la demarcació de Lleida han publicat les seves declaracions de béns patrimonials com a mostra del "compromís de l'organització amb la transparència en la gestió pública". 

Antonieta Jarne, Pau Lozano, Josep Cabré i Josep Antoni Vilalta han penjat els documents amb el seu patrimoni personal tot i que no hi estan obligats fins que no esdevinguin diputats. Segons Jarne, la transparència pren sentit quan "en aquest país s’hi estan duent a terme pràctiques polítiques inacceptables, consistents bàsicament en parar la mà, com s’ha demostrat en els casos de corrupció detectats en la sanitat catalana o el Palau de la Música”.

Per la candidata, qualsevol mesura adreçada a fomentar la transparència de l'activitat pública és "un exercici de renovació democràtica imprescindible" per tal que la ciutadania recuperi la confiança en les estructures polítiques del país i en aquells que aspiren a ser electes, sobretot, ha dit, "en un moment de descrèdit i desconfiança totalment justificada per part de la ciutadania”.

Jarne ha destacat que la CUP és pionera a Ponent en la publicació del patrimoni després de fer-ho a les municipals del 2007 a la ciutat de Lleida. La candidata s’ha mostrat esperançada que la resta de partits que concorren a aquestes eleccions facin el mateix.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  8. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  9. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid