Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Stop bales de goma
El 14-N cap bala de goma

Stop Bales de Goma mostra la seva preocupació pels possibles incidents.

12/11/2012 Drets i Llibertats
Stop Bales de Goma demana als Mossos d’Esquadra que no utilitzin els projectils de bales de goma i que actuïn de manera responsable i prudent durant la manifestació de dimecres per tal de garantir a tots el dret de fer vaga. També exigeix que no prenguin una posició represseiva i que vetllin per a integritat física dels assistents.

L’associació llança aquest comunicat motivada per la preocupació pels possibles incidents o enfrontaments de la policia contra els manifestants.

A més, recorda que el març passat dues persones van perdre l’ull a causa d’una pilota de goma, una altra va perdre la visió parcialment, es va haver d’extirpar la melsa a un home i hi va haver ferits amb diversos graus de gravetat.

En pocs anys les boles de goma han causat la pèrdua d’un ull a set persones, extripacions de melsa i testicles, problemes de vertígens i d’altres lesions. A part, cal recordar la mort d'una persona el passat mes d’abril al País Basc per culpa d’una bala disparada al cap.

Stop Bales de Goma reitera que no s’utilitzi cap tipus d’arma de foc. “Les escopetes de boles de goma són armes letals, que poden causar la pèrdua d’òrgans i fins i tot la vida de les persones, per això haurien d’estar retirades de l’arsenal armamentístic de la policia”, sentencia.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  3. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  4. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. Fa nou anys que ens va deixar Ton Ribas i Sala
  9. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  10. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid