Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Stop Bales de Goma: "les declaracions de Puig ofensives per les víctimes de la violència policial"

 Felip Puig va comparèixer ahir al Parlament per tal de donar explicacions sobre el desallotjament de la plaça Catalunya del 27M. Per a Stop Bales de Goma, el conseller, lluny de reconèixer els errors dels agents de policia, que van fer un ús excessiu de la força, va afirmar que l' únic error va ser no calcular els violents que hi havia entre els concentrats.
 
L' associació Stop Bales de Goma jutja com a molt greus aquestes afirmacions del conseller d' Interior; "tota Catalunya ha pogut veure la brutalitat de l' actuació policial d' aquell dia, i una marea d'associacions, entitats i ONG's han denunciat aquests fets" apunta la entitat.

09/06/2011 12:18 Drets i Llibertats
És per això que considera que les paraules de Puig són ofensives per a totes les víctimes de la violència policial, i l'entitat recorda que hi ha 5 persones que han perdut un ull a causa d' una mala praxis dels agents, sense que cap d' ells es vegi afectat per una condemna penal.
 
També pensen que pensen que Felip Puig no està a l' alçada de la seva conselleria i hauria de dimitir: no sap gestionar el cos de la policia; no sap escoltar la veu de la ciutadania; no és capaç de reconèixer els seus errors i posar-hi remei, com per exemple, prohibint els projectils de goma. I per acabar, és ofensiu amb totes les persones que han sofert violència policial amb tota impunitat.
 

Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid