Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Urbanisme
Exposició “Estació de Sants: Km0 dels despropòsits”
02/10/2012 Res-pública

Una exposició sobre la campanya “Estació de Sants: Km0 dels despropòsits” que continua la campanya duta a terme durant l’hivern i la primavera a Sants es podrà visitar del divendres 21 de setembre al dissabte 13 d’octubre podeu visitar al Centre Social (carrer Olzinelles 3. Horaris: de dilluns a divendres matins (10h a 13h) i tardes (18h a 21h)).

Amb motiu de l'inici del procés d’elaboració del nou PAD (Pla d’Actuació de Districte), aquesta campanya es va dur a terme perquè l’Ajuntament de Barcelona solucionés la llista de greuges que durant anys s’han anat acumulant a la zona seguint "la desídia d’ADIF, l’altre gran responsable de la situació." La campanya "Estació de Sants: Km0 dels despropòsits" va tenir com a objectiu segons els organitzadors "la pressió popular per arrencar del consistori compromisos per millorar les condicions del barri", sobretot preveient que actualment, amb l’excusa de la crisi, no dubtaran en estalviar inversions a costa de precaritzar les vides de les classes populars.

Des de la CUP de Sants-Montjuïc es va proposar el mes de gener, a través d'aquesta campanya, una alternativa per a l’estació, pel fet que està situada al centre de la ciutat i que incideix directament en el barri, i que podria esdevenir "una plataforma ideal per difondre les realitats del nostre districte, la seva història i el caràcter popular i reivindicatiu del seu veïnat."

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid