Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Assemblea Nacional
La CUP decidirà el 13 d'octubre si es presenta a les eleccions del 25-N

La proposta on es contemplarà la possibilitat que la CUP participi a les eleccions s'elaborarà a través d'assemblees obertes

29/09/2012 Política

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) celebrarà una Assemblea Nacional extraordinària el 13 d'octubre a Molins de Rei (Baix Llobregat) per decidir si concorre a les eleccions del 25 de novembre.

La formació ha celebrat aquest dissabte un Consell Polític -format pels representants territorials- a Calella (Maresme) on s'ha decidit convocar l'Assemblea Nacional extraordinària, accelerant així el procés de debat sobre la seva participació a les eleccions al Parlament de Catalunya, tal com va anunciar la formació aquesta setmana.

A la trobada, la militància ha debatut sobre la conjuntura política actual després de l'avançament electoral anunciat dimarts i sobre les necessitats de l’organització per a enfortir el projecte.

Celebració d'assemblees populars obertes

El Consell Polític ha acordat també, per abans del 13 d'octubre, l'organització d'assemblees populars obertes a la participació de persones, associacions i organitzacions de l’àmbit de la Unitat Popular.

En aquestes trobades s’aprofundirà en el debat sobre la conjuntura i sobre la millor manera d’intervenir-hi, per obrir així "nous horitzons al projecte independentista de la Unitat Popular", segons ha explicat la CUP en un comunicat.

Fruit d’aquest procés de debat en sorgirà una proposta en la qual es contemplarà la possibilitat que la CUP participi en les properes eleccions al Parlament de Catalunya. Aquesta proposta serà votada a l’Assemblea Nacional extraordinària.

La CUP convida tots els militants i simpatitzants a participar en aquest debat "en un moment d’intensa politització de la societat catalana, en què caldrà organitzar i eixamplar l’alternativa política de la Unitat Popular", argumenta.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  3. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  4. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  5. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  6. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  7. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
  8. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  9. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  10. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid