Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Tigre de paper
Tigre de Paper fa d'altaveu del poble palestí

Intifada Literària, el  nou projecte de Tigre de Paper Edicions constarà de tres novel·les sobre la realitat de Palestina escrites per palestins.

21/06/2012 Lletres

Es presenta al País Valencià un projecte editorial, cooperatiu, crític i català. Tigre de Paper Edicions es donarà a conèixer a València i Castelló amb dos actes de presentació.

Projecte editorial

L'editorial presentarà una proposta que pretén acostar cultures i realitats. La Intifada Literària és el nom del projecte que s'articula en tres publicacions de Palestina. L'objectiu és fer arribar la veu del poble palestí als Països Catalans, per saber de primera mà què senten, què pensen i com és la situació actual dels palestins.

La primera novel·la, Kafer Enas, a l'Oest del riu Jordà està ambientada en l'època de la primera Intifada Palestina (1989-1991) . L'escriptora, Mussa Abdel-Muti Issa, narra la història de joves compromesos amb l'alliberament del seu poble. El segon llibre és l'autobiografia de la revolucionària dels anys 70 Leila Khaled, que duu el títol El meu poble viurà! I finalment, una guia turística, Palestina i els palestins, escrita per Alternativa Tourism Group que analitza amb profunditat la cultura, la història i la realitat de Palestina.

Per tal de poder editar aquests llibres, Tigre de Paper ha optat pel micromecenatge. Des del web Verkami, l'editorial fa una crida a tots els usuaris interessats en la impressió de les tres novel·les i demana 6.000 euros per a fer una primera edició de 2.500 exemplars en total.

Actes de presentació

El primer acte de presentació de l'editorial començaran dijous 21 a dos quarts de vuit del vespre al Casal Popular de Castelló de la Plana, l'organitzarà l'assemblea de la Plana Endavant. Divendres 22 a dos quarts de set l'acte serà a la llibreria Associativa Sahiri de València, aquest cop l'organitzen les assemblees de l'Horta Endavant. 

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid