Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
SEPC
"Culpables" a la seu de Convergència

El SEPC assenyala els culpables de les retallades a l'ensenyament

21/05/2012 Educació

En motiu de la vaga de demà dia 22 de maig, el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans duia a terme diumenge a la nit tres accions reivindicatives a la Seu de Convergència. Així denuncien els culpables de les retallades i l'increment de taxes.

Les accions van consistir a penjar a la seu del carrer Còrsega una pancarta amb el mot "culpables" i tenyir la façana de rosa. D'aquesta manera, el sindicat recorda contra qui aniran dirigides les consignes d'indignació de demà al migdia.

A més, avui a la tarda el SEPC ha convocat una roda de premsa per expressar la seva disconformitat vers les polítiques universitàries. En un comunicat de suport a la vaga, es manifesten d'aquesta manera: "les nostres escoles, els nostres instituts i les nostres universitats són escenaris del boicot que pateix l’integritat de l’ensenyament públic". Per dir no a les retallades, als acomiadament i a l'increment de taxes, el sindicat anima tothom a buidar les aules.

 

Valora
Rànquings
  1. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  2. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  3. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  4. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  5. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  6. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid