Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
29-M
Vaga des de dilluns a la Facultat de Polítiques de la UAB

S'ocuparà la facultat dilluns i dimarts i s'aturarà l'activitat docent - El 28, dimecres, hi ha vaga a tota la UAB

24/03/2012 Educació
Els estudiants de la Facultat de Polítiques i Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) faran vaga dilluns i dimarts com a prèvia a la vaga general de dijous. Ho van decidir dimecres passat en una assemblea de quasi 200 persones. Les jornades de vaga en aquesta facultat se sumen a les protestes que s'estan duent a terme a la Facultat de Lletres i Filosofia de la mateixa universitat. A més, els dos dies d'ocupació s'enllaçaran amb la vaga convocada per la Coordinadora d'Assemblees de Facultat pel dia 28 a tota la UAB i d'aquí a la vaga general del dia 29.

La vaga de dilluns i dimarts es materialitzarà en l'ocupació de la facultat, l'aturada de l'activitat docent i avaluativa normal, i l'inici d'activitats formatives alternatives.

Els motius de la vaga són, expliquen, aturar el procés d'implementació de l'Estratègia Universitària2015 i el conjunt de retallades que s'estan efectuant al conjunt de la universitat, així com iniciar un debat sobre quin model d'universitat pública volen els estudiants.
Valora
Rànquings
  1. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  2. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  3. Vaga general per al 29 de maig!
  4. Blanca Serra porta la Transició a judici
  5. Creació del Grup Femení del Bloc Obrer i Camperol (BOC)
  6. Presentació a Reus de la reedició del llibre de Joan Crexell i Payà, "El Complot del Garraf (1925)"
  7. Objectiu: matar el Rei, 100 anys del complot de Garraf
  8. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  9. Concentració en suport a Blanca Serra en la seva declaració davant la Fiscalia de Memòria Democràtica
  10. Neix la plataforma “Treballadors de la Concertada per l’Equiparació” per exigir igualtat de condicions amb l’educació pública
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid