Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Comunicació
Tancada a la seu del Consell d'Administració de RTVV en contra de l'ERO

A les 10h , a la resta de centres de treball d'Alacant, Castelló i Ràdio 9, centenars de treballadors s’han concentrat i s’han autoconvocat a les 18 hores a les portes del Consell d’Administració.

09/02/2012 Laboral
A les 9h, epresentants del Comité d’Empresa de RTVV s'han tancat  a la seu del Consell d’Administració, i han penjat la pancarta sota el lema “Els treballadors no som els culpables. Per una RTVV pública, en valencià i de qualitat”, segons informa la Intersindical a RTVV.

Durant aquest matí, el membres del Comitè d'Empresa s'han reunit a la Sala de Juntes amb representants de tots els grups del Consell d’Administració, excepte el PP. El president del Consell, Miguel Domínguez, s’ha presentat a les instal.lacions, però s’ha negat a reunir-se amb amb els del comitè.

Cap a les 10h, a la resta de centres de treball dAlacant, Castelló i Ràdio 9 centenars de treballadors s’han concentrat i s’han autoconvocat a les 18 hores a les portes del Consell d’Administració per donar suport al tancament, oposar-se a les retallades anunciades a RTVV, a l’ERO i per a continuar reivindicant els següents punts:

-  Una ràdio i una televisió pública, en valencià i de qualitat.

- L’oposició frontal a les retallades en el sector públic.

-  En contra de l’ERO que prepara l’empresa i que pretén liquidar una RTVV com a servei públic i que fa caure sobre les esquenes dels treballadors el saqueig dels directius de l’empresa.

- Exigir responsabilitats als mals gestors que ens han portat a la ruïna.

- Contra el retrocés i el menyspreu al valencià que representa el model que proposa la Generalitat.

-Contra la prepotència i autoritarisme de l’empresa que ignora els representants dels treballadors i les directrius de la inspecció de treball.

-Perquè RTVV siga una inversió socialment rendible i no un instrument de propaganda política.

- Denunciem el procés de deteriorament moral que han portat a la nostra empresa  a casos com el de les denúncies per abusos sexuals  contra l’exsecretari general ,Vicente Sanz.

-  Rebutgem la corrupció económica, com ara el cas Teconsa i les adjudicacions de documentals a empreses relacionades amb el director d’antena de TVV, Fernando Lázaro Quintela. Exemples com aquestos, entre d’altres,  són els que ens han portat a l’actual situació econòmica de fallida.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  5. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  6. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid