Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Equipaments públics
La CUP demana l'obertura de les escoles a les entitats a Sant Cugat

El grup municipal presentarà aquesta moció al proper plenari de l'Ajuntament

07/02/2012 Res-pública
La CUP  presentarà una moció amb l'objectiu que s'obrin les escoles en horaris no lectius, per poder fer-ne un ús social. El grup municipal afirma, en un comunicat, ser conscient que no és un bon moment per construir espais polivalents al centre de la ciutat, però assegura que Sant Cugat compta amb 11 centres públics d'educació infantil i primària i 4 de secundària perfectament dotats per donar-los ús.

La formació també demana que el govern municipal reguli el reglament de l'ús social dels edificis i instal·lacions i serveis de les escoles d’educació infantil i primària perquè es pugui acomodar a les necessitats reals de les entitats, per tal de poder garantir-ne l’accés i el desenvolupament d'activitats. El grup municapl prega que es faci partícip de l’adequació del reglament a la coordinadora d’entitats de cultura popular i tradicional, al consell de cultura i, en el moment en que estigui constituïda, a la futura coordinadora d’entitats, les AMPES, el patronat d’educació i les regidories de joventut, cultura i educació.

L'objectiu de la moció és poder garantir l’accés de l’ús social de les instal·lacions de les escoles municipals infantils i primàries, a totes les entitats sense ànim de lucre inscrites en el registre d’entitats municipals, per a la realització d’activitats culturals, educatives, artístiques, i altres de caràcter social.
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  9. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
  10. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid