Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Gabancho i Clara-Simó omplen a vessar les Cotxeres de Sants

L'acte organitzat per Sants-Montjuïc per la independència va abordar el full de ruta de l'ANC cap a l'estat propi

23/01/2012 Política
Les escriptors Patrícia Gabancho i Isabel Clara-Simó van omplir de gom a gom les Cotxeres de Sants a la xerrada que va tenir lloc dissabte passat organitzada per Sants-Montjuïc per la Independència. L'acte, que portava per nom “Parlem d'independència”, va consistir en un col·loqui entre les escriptors i una xerrada sobre el procés constituent de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i sobre el full de ruta cap a l'estat propi.

L'assistència va ser massiva i va superar l'aforament de la sala d'actes de les Cotxeres de Sants. Molts dels assistents van haver de seguir les intervencions a peu dret.

En el col·loqui es van tocar tant temes d'actualitat com l'incompliment dels compromisos d'infraestructures, l'aprofitament de la crisi per recentralitzar l'Estat, el desmantellament de les caixes d'estalvis i molts d'altres. També és van tractar qüestions de més recorregut, com ara el fracàs del catalanisme entès com a autonomisme, el lent però constant declivi de l'economia catalana o la recuperació de la idea de la nació espanyola en el seu sentit més excloent.

El públic va poder participar després de les intervencions en un torn obert de paraules en què es van comentar amb més detall els aspectes que més van interessar els assistents, la majoria dels quals estaven relacionats amb les diferents fases del full de ruta i de com es preveia dur-lo a la pràctica.
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid