Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Gabancho i Clara-Simó omplen a vessar les Cotxeres de Sants

L'acte organitzat per Sants-Montjuïc per la independència va abordar el full de ruta de l'ANC cap a l'estat propi

23/01/2012 Política
Les escriptors Patrícia Gabancho i Isabel Clara-Simó van omplir de gom a gom les Cotxeres de Sants a la xerrada que va tenir lloc dissabte passat organitzada per Sants-Montjuïc per la Independència. L'acte, que portava per nom “Parlem d'independència”, va consistir en un col·loqui entre les escriptors i una xerrada sobre el procés constituent de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i sobre el full de ruta cap a l'estat propi.

L'assistència va ser massiva i va superar l'aforament de la sala d'actes de les Cotxeres de Sants. Molts dels assistents van haver de seguir les intervencions a peu dret.

En el col·loqui es van tocar tant temes d'actualitat com l'incompliment dels compromisos d'infraestructures, l'aprofitament de la crisi per recentralitzar l'Estat, el desmantellament de les caixes d'estalvis i molts d'altres. També és van tractar qüestions de més recorregut, com ara el fracàs del catalanisme entès com a autonomisme, el lent però constant declivi de l'economia catalana o la recuperació de la idea de la nació espanyola en el seu sentit més excloent.

El públic va poder participar després de les intervencions en un torn obert de paraules en què es van comentar amb més detall els aspectes que més van interessar els assistents, la majoria dels quals estaven relacionats amb les diferents fases del full de ruta i de com es preveia dur-lo a la pràctica.
Valora
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  3. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  4. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  7. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  8. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  9. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  10. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid